Tuesday, January 19, 2010

Tahun Dua Ribu Sembilan Dalam Kenangan 2010 menjelang


Salam Kembali...

Sebagai pembuka cerita, aku sebagai wakil pengupdate info secara solo berirama, dengan senang hati memperkenalkan diri dengan nama jolokan WaqZan, tapi jiran sebelah umah aku En.Rosli a.k.a Abg Bomba suka panggil aku Z, satu nama yang begitu asing dalam hidup aku dan dialah orang pertama yang panggil aku begitu, aku tak kisah orang/kawan/jiran panggil aku apa. Asalkan dalam IC aku tetap tak berubah dengan nama MOHD ASMIZAN BIN MAZLAN... huhu aku berumah di teratak yg same je kale nye ddengan rumah-rumah yang lain di No.45.. tu sebelah tu ade link ke website warga setaman. so ok stop info aku sikit..

Jadi, kali ni aku just nk cerita kisah2 yang terjadi sepanjang tahun 2009 (aku sengaja bubuh tajuk blog kali ni dalam bentuk ejaan berbanding angka/nombor semata-mata. Kalau ada jiran-jiran atau senang citer pengerusi lama taman iaitu En.Rezuan yang lebih tau segala aktiviti secara tepat dan padat bolehlah beri maklum balas atau update sendiri blog pada masa akan datang..

Disini adalah beberapa agenda/aktiviti/majlis yang telah terlaksana pada tahun 2009

1) April 2009 - Penduduk Taman blok baru sebaris (Wak Zainal) mula dapat kunci dan boleh pindah masuk.

2) Gotong Royong kali ke-2 (tak tau tarikh)

3) September 2009 - Majlis Jamuan Hari Raya Taman

4) November 2009 - Majlis Kurban (Wak Zainal) Sempena Raya Haji

5) Disember 2009 - Majlis Kenduri Kawin Anak Wak Zainal

6) Jan 2010 - Majlis BBQ setaman anjuran Wak Zainal

. wak padi tengah golek-golek kan udang

. Pak ali tengah meng' agih-agihkan ikan haruan untuk kaum bapa


Itu je rasanya info yang aku tau.. jadi diharap ada info terbaru yang boleh dimasukkan untuk tatapan mata semu apenduduk taman dalam blog yang tidak seberapanya ini.. insyaallah

1 comment:

Chon said...

Sebelah Wak Padi tu Zam nama dia